torsdag 6 september 2007

Kajsa I love you

Jag är lite kär i Kajsa. Hon skriver så himla roligt hela tiden och verkar ha de roligaste festerna. På facebook kan man lägga upp bilder och sen skriva vilka som är på bilderna (man "tagar" bilden). Kajsa lade upp en bild på en kräftlykta från deras kräftskiva. Sen tagade hon den med mitt namn. Det är så jävla torrt av mig att blogga om det, men jag höll faktiskt på att kvävas av skratt. Hon är snygg också, och sminkar skitbra. På väg hem från Ullared satt jag typ halva tiden och pratade om Kajsa med min mamma. Det tar ungefär två timmar att åka från Ullared, alltså var det ca en timma av: Kajsa är så himla rolig, Kajsa då, hon brukar säga såhär, asså Kajsa blablabla. Mamma bara "mmm, visst".
Tyvärr verkar Kajsa mest vara kär i Mattias. Men jag tar det. Kärleken gör ont.
Vi delade på Kärlek, jag tog kär och hon tog lek.
Jag har iallafall skrivit en liten kärlekssång/dikt till Kajsa. Här är den:

Kajsa med bloggen hej!
Jag lärde mycket av dej!
Du sa som det var
Och det kändes så bra
Så nu kan jag göra nånting själv
Göra nåt själv

2 kommentarer:

Mattias sa...

när du diktar sådär fint så vet du ju var du ska lägga det... fö - jag har lagt upp ett youtubeklipp med "droppen" :)

Anonym sa...

Men Gud vad patetiskt.




ps,
Hanna från Arlöv är min absoluta NT låt.
Jag brukar gråta när jag lyssnar på den.
Och det gör jag ofta.