måndag 26 november 2007

Say what!

Jag gjorde arbetslöshetspraktik (man var tvungen, annars fick man inget socbidrag) på förskola när jag var 18. Fullt av 6-7- åringar som inte ens kunde läsa eller räkna. Jag fubbade i fia med knuff och memory för jag ville inte ha förnedringen att förlora mot ungarna. Istället fick jag förnedringen att förlora mot ungarna trots att jag hade fubbat. Barn är så outsägligt trista i den åldern (asså, barn man inte har en personlig reltion till. Men de är ju alltid trista oavsett ålder. I hate andras ungar). Dessutom hade tydligen ingen uppdatering på skämten skett sedan jag själv gick i kortbyxor (heh). I matsalen:
7-årig pojke med ratface: Jag vet vad du tänker säga nu!
Jag: Bruttonationalprodukt
7-årig pojke med lesset ratface (lipfärdig): Näää!
Jag (med ett hånflin): Hehehe

Ansträng er lite föfan jäkla ungar. Kör inte med samma skit som tidigt -90 tal.

Inga kommentarer: