fredag 1 juni 2007

Jag har aldrig varit såhär besviken

Jag har varit lite orolig för att Thor ska vara besviken. Han skaffade barn med en blond brud utan (såvitt folk kunde se) synfel. Så sitter han här nu i förorten med en rödhårig glasögonorm. Det är ju lite taskig. Men jag då? Jag skaffade faktiskt barn med en man med (såvitt folk kunde se) lika långa ben. Nu visade det sig att hans högerben är en, kanske till och med en och en halv, cm kortare än det vänstra. Snacka om lurad.
Den värsta nitlotten har ändå Thea dragit. Stackarn kommer växa upp till en låghalt, närsynt, tjock (tyvärr det också efter mig) kvartsindier (Thors inte riktigt rena gener. Inte mitt fel, jag är redigt svensk). Hon kommer iallafall inte bli rödhårig.

5 kommentarer:

Anonym sa...

nämen shit vilken illa skapt familj ni är! Jag gillar er ju fortfarande och så men det är fan inte lätt...

Anonym sa...

Nä jag vet. Visst känner man sig sviken!

Anonym sa...

det är verkligen tur att hon inte blir rödhårig.alla vet att rödhåriga luktar kiss.

Anonym sa...

men vafaaan, såg via Mattias att du döpt bloggjäveln till terryBomb!!

Why???

Anonym sa...

Kajsa: Hahaha! Det hade jag glömt! Fan vad jag är ball!